Followers

Saturday, March 26, 2011

AkU tAk NaK kEnA kEnCinG mAniS!! aUwww...

jam laptop n hp nokia 3310 aku menunjukkan pukul 4.40pg. selamber badak aku tak tido lagi. hari ni keje aku ushar blog org n men fb sambil tgk tv3 kt uumtv. then ade la sejam aku peruntukkan untuk carik bahan wat assignment aku yg melambak nih. niat nak siapkan hari ni. tp hampeh.. hakikatnye tu lah aku. tangguh dan terus tangguh. takpe2. esok boleh kot siapkan 2 assignment skaligus. aku kan macam bagus. haha.
ok2.. sebenarnyer tgh aku dok ushar2 blog org n men fb, ade lak mamat ni chat ngan aku kat fb. suami org tuh. ciss..kalau suami aku time pepagi buta nih dok men chat dgn gurl,aku lempang je laju2. haha. chat2 punyer chat rupernyer bini dy dlm pantang. sebab tu dia bosan taktau nk watpe bile bini takde kat sisi. agak2 aku lah kan. ha ape yg bestnyer adalah ape yg dia kongsi dengan aku. jap ek aku plagiat ape yg aku dan dia borak:
"begin"
Laki org tu:
-dulu sy xmcm nie..bdn bsr.gemok.montel.brt 128kg..suar saiz 46.skrg berat 67kg suar saiz 31.
Aku lah kan:
-eh cmne leh kurus tuh??
Laki org tu:
-diet la.dlm ms 1 tahun.caya tak?
Aku lah kan:
-pcayer..ramai je org gemok jd kurus wak.
Laki org tu:
-dulu waktu sy gemok..awek2 sy kapel dlm tpon ja..mna ada mau kuar jln2..diorg malu nk jln dgn sy..sampai la sy jumpa bini sy..dia sorg ja sgp p mna2 dgn sy..last kmi kawen.
"end"

haha. menarik tak sedikit cebisan dr laki org tuh. well, mcm2 lg lar aku borak dgn dy n ade la gak pekdah yang aku dpt coz dy nasihat2 aku. kebetulan, dy adalah abg ipar kepada membe aku. dan sedikit sebanyak laki org tuh dah suntikkan semangat aku untuk kurangkan makan. coz dy berjaya takutkan aku dengan bahayanyer kencing manis. oh tidakkkk! saya tak nak tu semua.

info terkini:
saya dah pandai letak gadget kat blog. hehe. mekasih kepada Yana (blogger) kerana memberitahu cara2 nye. see at ur right side----------->>>>>>>

2 comments:

  1. cik ika...tukar bcground anda or tulisan...bcgrnd pink, tulisan pon pink..cmne tue? x nmpk dowh!!~

    ReplyDelete
  2. haha...ye ke???rasa cam dah tuka..aku terlalu minat pink la wei.haha...geram tgk pink2 nih. tapi ni dah tuka tulisan itam..huhu.

    ReplyDelete